KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH SKARGI I WNIOSKI
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH SKARGI I WNIOSKI
Klauzula informacyjna
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Świebodzinie. Kontakt: ulica Zielona 2, 66-200 Świebodzin.
-
Komendant Powiatowy Policji w Świebodzinie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Adres mailowy: iod.swiebodzin@go.policja.gov.pl
-
Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
-
Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
-
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.
-
Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego to jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.